Gelijk loon voor gelijk werk: Avanade bekrachtigt inzet voor gelijke rechten van vrouwen

De gelijkheid tussen mannen en vrouwen is een veelbesproken onderwerp in de technologiebranche en de politieke arena. Avanade is er daarom trots op samen met ruim dertig andere progressieve bedrijven de belofte voor gelijke beloning van de Amerikaanse overheid te hebben ondertekend. De belofte, die werd opgesteld tijdens de allereerste United State of Women Summit in juni 2016, moedigt bedrijven aan om te erkennen dat zij een cruciale rol kunnen spelen in het bevorderen van een gelijke beloning en het dichten van de kloof.

“"Avanade heeft een van de eigen kernwaarden in de praktijk gebracht door de belofte voor gelijke beloning te ondertekenen. We willen namelijk positieve veranderingen teweegbrengen", aldus Mick Slattery, president van Avanade in Noord-Amerika. “"Daarnaast vormt de ondertekening een weerspiegeling van de filosofie die we delen met onze moederbedrijven Accenture en Microsoft, en met veel van onze klanten zoals Delta Airlines en Unilever."”

Hoofd HR van Avanade Noord-Amerika, Erika Bogar King, zegt: “Wij zijn ervan overtuigd dat een divers personeelsbestand en onderling respect essentiĆ«le kenmerken zijn van ons internationale team, omdat wij hierdoor de innovatieve oplossingen kunnen ontwikkelen die onze klanten nodig hebben om succesvol te zijn in de digitale wereld. Deze belofte is een belangrijke mijlpaal in ons streven onze waarden in de praktijk te brengen in ons bedrijf en overal waar we actief zijn."”

Volgende stappen

Ontdek hoe u met onze hulp uw klanten bedient op manieren die zij niet eerder voor mogelijk hielden.

Contract