Avanade voor achtste jaar op rij benoemd tot Europese Top Employer

Top Employers Institute erkent toonaangevende digitale innovator op het Microsoft-platform wederom voor uitzonderlijke Workforce Planning, leadership & Development, Benefits & Compensation.

Utrecht, February 1, 2019

Avanade is erkend als een van Europa's topwerkgevers voor het achtste jaar op rij door het Top Employer Institute. Het behield ook haar Top Employer-status in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, België, Nederland, Spanje en Italië en ook Zweden werd dit jaar ook aan het rijtje toegevoegd.

Avanade werd erkend voor haar uitstekende normeringen in elke categorie, inclusief Talent Strategy, Workforce Planning, Talent Acquisition, On-Boarding, Learning & Development , Performance Management, Leadership Development, Career & Succession Management, Compensation & Benefits en Cultuur.

Het Top Employer Institute is de wereldwijde autoriteit voor het erkennen van opvallend goed werkgeverschap. Deze onderscheidingen tonen de voortdurende toewijding van Avanade om de beste werkomgeving voor haar werknemers te creëren door middel van hun vooruitstrevende 'people-first' HR-strategie.

"We zijn erg blij dat we opnieuw erkend zijn als Top Employer in Europa", zegt Darren Hardman, President van Avanade Europe. "We weten dat de basis van een geweldige werkplek ligt in een cultuur van vertrouwen en betrokkenheid, en daarom streven we er voortdurend naar een open dialoog met ons team te hebben. We zijn in het bijzonder trots op de mogelijkheden die we bieden aan werknemers om hun vaardigheden te verbeteren en zich te verplaatsen in de organisatie en initiatieven om inclusion en diversity te bevorderen, waaronder mentoring, sponsoring en communities voor vrouwen, veteranen en LGBT+. "

Petra Lange, HR Manager van Avanade Nederland: “Dit is het eerste jaar dat we niet alleen met andere ICT-bedrijven vergeleken zijn, maar ook met andere branches zoals het bankwezen en retailers. Ook hiermee vergeleken blijven we erg goed scoren en zijn wij dit jaar op de 4e plek geëindigd. We zijn continue bezig onze HR-dienstverlening te optimaliseren. Zo’n erkenning als dit laat je even stil staan, reflecteren en ontzettend trots zijn.”

Top Employers zijn werkgevers van het hoogste niveau, die hard gewerkt hebben om hun HR-beleid vorm te geven, te implementeren en continu te verbeteren. David Plink, CEO van Top Employer Institute, zegt: "Wij zijn van mening dat de gecertificeerde bedrijven uitzonderlijke werkgeverschap laten zien en hun mensen op de eerste plaats te zetten. Deze bedrijven verrijken de professionele wereld met hun toewijding aan een uitzonderlijk HR-beleid en zijn daardoor erkend als een employer of choice."

Over Avanade

Avanade is the leading provider of innovative digital and cloud services, business solutions and design-led experiences delivered through the power of people and the Microsoft ecosystem. Our professionals bring bold, fresh thinking combined with technology, business and industry expertise to help fuel transformation and growth for our clients and their customers. Avanade has 35,000 digitally connected people across 24 countries, bringing clients the best thinking through a collaborative culture that honors diversity and reflects the communities in which we operate. Majority owned by Accenture, Avanade was founded in 2000 by Accenture LLP and Microsoft Corporation. Learn more at www.avanade.com.

Over Top Employers Institute

The Top Employers Institute is the global authority on certifying excellence in employee conditions. We are dedicated to accelerating the impact of people strategies to enrich the world of work through certification, benchmarking and connecting Top Employers around the world. Through our certification programme, we enable organisations to assess and improve their workplace environment. Established more than 25 years ago, the Top Employers Institute has certified over 1500 organisations in 118 countries. These Certified Top Employers positively impact the lives of over 6 000 000 employees globally.

Avanade voor achtste jaar op rij benoemd tot Europese Top Employer

Vacatures

Carrière

Create change for a living.

MEDIA CONTACTS

Avanade