Avanade voor negende jaar op rij benoemd tot Europese Top Employer

Avanade erkend als een Top Employer voor haar Werknemerscultuur, Loopbaanbeheer, Learning & Development en Benefits & Compensation.

London, 31 januari 2020

Avanade is erkend als een van Europa's topwerkgevers door het Top Employer Institute. Het behield ook haar Top Employer-status in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, België, Nederland, Spanje, Italië en Zweden.

Avanade werd erkend voor haar uitstekende normeringen in elke categorie, inclusief Talent Strategy, Workforce Planning, Talent Acquisition, On-Boarding, Learning & Development , Performance Management, Leadership Development, Career & Succession Management, Compensation & Benefits en Cultuur.

Het Top Employer Institute is de wereldwijde autoriteit voor het erkennen van opvallend goed werkgeverschap. Deze onderscheidingen tonen de voortdurende toewijding van Avanade om de beste werkomgeving voor haar werknemers te creëren door middel van hun vooruitstrevende 'people-first' HR-strategie.

"Het ontvangen van de Top Employer-onderscheiding is een bewijs van de belofte die we bij Avanade aan onze medewerkers doen", zegt Mauro Meanti, Chief Operating Officer van Avanade Europe. “We realiseren ons dat we, om het beste personeelsbestand te behouden, een omgeving moeten creëren waarin onze mensen zichzelf kunnen zijn, terwijl ze tegelijkertijd kansen en ondersteuning krijgen om in hun carrière te groeien. We weten ook hoe belangrijk het is voor werknemers om te werken in een organisatie die niet alleen haar klanten, maar ook de maatschappij beïnvloedt. Daarom ondersteunen we verschillende non-profit organisaties via ons Tech for Social Good-initiatief en bieden we onze medewerkers tijd voor vrijwilligerswerk om goede doelen te ondersteunen waar ze gepassioneerd over zijn. ”

Top Employers zijn werkgevers van het hoogste niveau, die hard gewerkt hebben om hun HR-beleid vorm te geven, te implementeren en continu te verbeteren. De CEO van Top Employers Institute, David Plink, zegt: “Het erkennen van de regionaal gecertificeerde Top Employers 2020 is voor ons allemaal een moment om reuze trots zijn. Dit certificeringsniveau toont de inzet van de organisatie aan consistente toepassing van HR-excellence op regionaal niveau. Een indrukwekkende toewijding aan de verrijking van de werkomgeving. Gefeliciteerd!”

EINDE

Over Avanade

Avanade is de toonaangevende leverancier van innovatieve digitale- en clouddiensten, bedrijfsoplossingen en ontwerpgedreven ervaringen binnen het Microsoft ecosysteem. Onze professionals brengen innovatieve ideeën samen met technologie, zakelijke- en industriële expertise om zo een menselijke impact te maken op onze klanten, hun klanten en hun werknemers. Daarnaast bieden wij met onze Advisory Services ook praktische strategieën om digitale transformatie te ontwerpen, te versnellen en onze klanten voor te bereiden op de toekomst. Wij zijn de kracht achter de Accenture Microsoft Business Group en helpen bedrijven om klanten te binden, medewerkers te machtigen, operaties te optimaliseren en producten te transformeren, gebruikmakend van het Microsoft-platform. Avanade heeft 37.000 professionals in 25 landen, en geven onze klanten onze beste ideeën doordat we werken in een diverse samenwerkingscultuur. Grotendeels eigendom van Accenture werd Avanade in 2000 opgericht door Accenture LLP en Microsoft Corporation. Meer informatie vind je op www.avanade.nl.

Over Top Employers Institute

Top Employers Institute is de wereldwijde autoriteit op het gebied van erkenning van excellence in HR-beleid. Wij helpen dergelijk beleid te versnellen om de werkomgeving te verbeteren. Via het certificeringsprogramma van Top Employers Institute kunnen deelnemende bedrijven worden gevalideerd, gecertificeerd en erkend als employer of choice. Top Employers Institute werd ruim 28 jaar geleden opgericht en certificeerde inmiddels meer dan 1600 organisaties in 119 landen/regio’s. Deze gecertificeerde Top Employers hebben een positieve impact op de levens van 6 900 000 medewerkers wereldwijd. www.top-employers.com

2020 Top Employer

Avanade voor negende jaar op rij benoemd tot Europese Top Employer.

MEDIA CONTACTS

Avanade

Julenne Concension
julenne.concension@avanade.com

Volgende stappen

Ontdek wat ons drijft, wat ons anders maakt, hoe we doen wat we doen en met wie we dat doen.

Contract