Dione de Jong-Elsinga nieuwe Europe Advisory Services Practice Executive bij Avanade

Utrecht, 4 januari 2018

Avanade heeft Dione de Jong-Elsinga per 1 januari 2018 aangesteld als hoofd van de nieuwe Europe Advisory Services praktijk. In haar nieuwe rol zal Dione verantwoordelijk zijn voor de strategische visie van het Advisory Services team in heel Europa, buiten het Verenigd Koninkrijk. Binnen de regio Europa zal Dione de nieuwe praktijk gaan opzetten en vormgeven.

Als voormalig partner bij KPMG binnen de Advisory groep, heeft Dione ruime ervaring in het adviseren van bedrijven wereldwijd bij het transformeren van hun business- en operationele modellen. Bij KPMG heeft zij ruim tien jaar ervaring opgedaan in verschillende managementrollen, waaronder managing partner in management consulting, hoofd EMEA van technology enablement en management consulting in IT advisory.

“Ik ben verheugd om Dione te verwelkomen bij Avanade. Wij hebben sterke ambities in Europa, een markt die nu al goed is voor 45% van onze wereldwijde omzet”, licht Darren Hardman, President, Europe bij Avanade, toe. “Dione’s komst als verantwoordelijke voor onze nieuwe Europe Advisory Services praktijk is een verdere versterking van het team en stelt ons in staat om onze doelstellingen voor de komende jaren te behalen.”

“Dione is een fantastische toevoeging aan ons executive team, waarbinnen zij onze Advisory Services in Europa zal leiden,” zegt Ian Jordan, Avanade Head of Global Advisory Services. “Haar bewezen succes in het opbouwen van sterke relaties en haar toewijding aan lange termijn doelstellingen stellen ons in staat om een vooraanstaande partner te zijn bij de transformatie die huidige en nieuwe klanten doormaken.”

Voorafgaand aan haar carrière bij KPMG, heeft Dione verschillende internationale, corporate en informatie service rollen vervuld bij KLM Royal Dutch Airlines, en daarvoor bij Unilever in programmamanagement. In haar nieuwe rol zal zij deel uitmaken van het Executive Leadership team van Avanade en werken vanuit de Avanade Gallia regio (Benelux en Frankrijk).

“Avanade is goed gepositioneerd om de digitale advieswereld te veroveren", zegt Dione de Jong-Elsinga, Europe Advisory Services Practice Executive bij Avanade. "De grote digitale transformatie-golf, in combinatie met de breed gedragen adoptie van op cloud gebaseerde oplossingen en de toenemende cybersecurity dreiging betekent dat zowel grote als middelgrote bedrijven op zoek zijn naar strategische partners om hun agenda vorm te geven. Partners die zowel het potentieel van technologische innovaties kunnen ontsluiten als hen kunnen begeleiden in een succesvolle uitvoering. Ik vind het een eer om in deze positie te mogen staan, om de nieuwe Advisory Services praktijk op internationaal niveau te mogen opzetten, die naadloos aan zal sluiten bij de bestaande dienstverlening van Avanade om end-to-end oplossingen te kunnen bieden aan onze klanten. Ik kijk er ontzettend naar uit om te starten en de beste mensen bij elkaar te brengen om deze ambitie te realiseren.”

About Avanade

Avanade is the leading provider of innovative digital and cloud services, business solutions and design-led experiences delivered through the power of people and the Microsoft ecosystem. Our professionals bring bold, fresh thinking combined with technology, business and industry expertise to help fuel transformation and growth for our clients and their customers. Avanade has 30,000 digitally connected people across 23 countries, bringing clients the best thinking through a collaborative culture that honors diversity and reflects the communities in which we operate. Majority owned by Accenture, Avanade was founded in 2000 by Accenture LLP and Microsoft Corporation. Learn more at https://www.avanade.com/nl.

MEDIA CONTACTS

Avanade:

Gijs Verhallen
+31(0)30 307 4000
gijs.verhallen@avanade.com

Golin on behalf of Avanade:

Nicholas van Hilten
NvanHilten@golin.com

Volgende stappen

Ontdek hoe u met onze hulp uw klanten bedient op manieren die zij niet eerder voor mogelijk hielden.

Contract