Nieuwe berichten

Blijf op de hoogte van wat we bespreken en delen op social media.

Deel met uw netwerk

Leg contact met onze digital executives

Lees wat er wordt besproken en gedeeld op social media.

Adam Warby
Chief Executive Officer

Twitter-Orange Volg me op Twitter

Adam werkt nauw samen met Avanade's raad van bestuur en zijn managementteam om tastbare resultaten voor onze opdrachtgevers en hun klanten te boeken met oplossingen die zijn gebaseerd op het Microsoft platform.

Adam was in april 2000 een van de oprichters van Avanade en speelde een grote rol bij het opbouwen en vormen van het bedrijf. Als Senior anager heeft Adam uitgebreide ervaring als hoofd van de bedrijfsactiviteiten en bedrijfsgroei van Avanade. Hij was General Manager en Senior Vice President voor de Noord-Amerikaanse en Europese activiteiten van Avanade. Als Executive Vice President had hij ook de leiding over de internationale verkoop- en marketingteams, en bepaalde hij de koers voor oplossingen van Avanade.

Adam is een echte wereldburger. Hij heeft zowel in Europa als Noord- Amerika gewoond en reisde de hele wereld af om Avanade-klanten en regionale vestigingen te bezoeken.

Voordat Adam bij Avanade kwam, was hij General Manager van het Midwest District bij Microsoft en was hij verantwoordelijk voor de verkoop en ondersteuning van Microsoft-software in Illinois, Indiana en Wisconsin. Daarvoor was hij General Manager van de Enterprise Services van Microsoft en was hij verantwoordelijk voor het implementeren van de strategie en plannen van de eigen en externe serviceorganisaties voor zakelijke klanten.

Adam zit in de raad van bestuur van Heidrick & Struggles, waar hij nieuwe en opkomende technologieën onder de aandacht brengt. Adam studeerde werktuigbouwkunde aan het Imperial College in Londen.

Ashish Kumar
Chief Growth Officer

Twitter-Orange Volg me op Twitter

Als Chief Growth Officer is Ashish Kumar verantwoordelijk voor strategische en operationele initiatieven om de groei van Avanade te versnellen. In dit kader houdt hij toezicht op de wereldwijde sales-, alliance-, innovatie-, industry- en strategieafdelingen.

Van 2008 tot 2013 was Ashish President voor Europa, Afrika en Latijns-Amerika. Hij kwam na de oprichting bij Avanade werken als Chief Technology Officer (CTO), een functie die hij van 2000 tot 2008 bekleedde. Tijdens deze periode heeft hij het wereldwijde deliverymodel van Avanade in India en de Filipijnen opgezet.

Vóór Avanade was Ashish General Manager van de Industry Solutions Group van Microsoft. Deze consultancyeenheid leverde de eerste generatie op Microsoft gebaseerde zakelijke oplossingen in verticale markten. Ashish begon zijn carrière op het gebied van databaseproducttechnologie bij Digital Equipment Corporation.

Ashish is een erkend IT-leider en wordt door het tijdschrift InfoWorld gezien als een van de 25 meest invloedrijke CTO's. Hij staat ook in de top 100 van IT-professionals van het tijdschrift Computer World.

Ashish behaalde een Bachelor in computerwetenschappen aan het Imperial College van de universiteit van Londen, en een Master in computerwetenschappen aan de universiteit van Florida.

Stella Goulet
Chief Marketing Officer

Twitter-Orange Volg mij op Twitter

Als CMO bepaalt Stella Goulet Avanade’s marketingstrategie en leidt ze het bekroonde internationale marketingteam. Ze heeft de verantwoordelijkheid over het imago en de marktontwikkeling van het bedrijf in een periode van grote groei en wezenlijke veranderingen in de IT-branche, omdat bedrijven steeds meer overstappen op digitale technologie. Ze is Avanade’s eerste CMO en lid van het wereldwijde managementteam.

Tijdens haar loopbaan heeft Stella zich met alle marketingaspecten van een B2B-servicesbedrijf beziggehouden: presentatie en promotie van oplossingen, field marketing, ontwikkeling van content & thought leadership, branding, reclame, digitale marketing, relaties met media en analisten, en marketing voor grote acquisities.

Ze is lid van de CMO Group van Forrester en heeft zitting gehad in de adviesraad van de Information Technology Services Marketing Association (ITSMA). Stella spreekt en schrijft over allerlei marketinggerelateerde onderwerpen om winstgevende bedrijven te helpen bij het realiseren van groei in de digitale wereld. Daartoe behoren onder meer de ervaring van de klant, de CMO-CIO-relatie, digitale marketing, agile marketing en de rol die kunstmatige intelligentie binnen marketing speelt.

Als grote voorstander van diversiteit in de IT-branche is ze sponsor van Avanade’s Prism Employee Resource Group (gericht op lgbt en inclusiviteit) en is ze betrokken bij activiteiten om meisjes en jonge vrouwen aan te moedigen een exacte studie zoals natuurkunde, techniek of wiskunde te kiezen.

Stella heeft een MBA in Finance & International Business behaald aan de Leonard N. Stern School of Business van de New York University, en ook een BA aan de University of North Carolina in Chapel Hill, waar ze met een Morehead-Cain-beurs heeft gestudeerd.

Raghavan Iyer
Global Delivery Network Lead

Twitter-Orange Follow me on Twitter

Raghavan Iyer heeft meer dan 22 jaar ervaring in de IT-sector en heeft leidinggevende posities bekleed bij bedrijven zoals Honeywell, Syntel en Accenture voordat hij in 2010 bij Avanade kwam.

Raghavan staat momenteel aan het hoofd van Avanade's Global Delivery Network, waar hij leidinggeeft aan 20.000 professionals over de hele wereld.

Tijdens zijn loopbaan bij Accenture speelde Raghavan een cruciale rol bij het opzetten en realiseren van de outsourcingactiviteiten van Accenture in India. Ook toonde hij zich van grote waarde bij het ontplooien van de Life Sciences-divisie onder de bedrijfsafdeling Products en vervolgens bij de outsourcingactiviteiten voor de bedrijfsafdelingen Products & Health en Public Service. Hij is uiterst procesgericht en deskundig op het gebied van Program Management, implementatie, uitrol, ondersteuning en beheer van grote portfolio's, zowel bij onshore- als offshoreactiviteiten.

Raghavan is aan de universiteit van Mumbai afgestudeerd in informatica en beschikt over aanvullende certificeringen, waaronder Project Management Professional, Six Sigma Greenbelt en Design For Six Sigma.

Perscontacten

Noord-Amerika

Dan DiPietro-James
dan.james@avanade.com

Tom Barton
eupress@avanade.com

Groeimarkten

Cheryl Yab
cheryl.yab@avanade.com

Volgende stappen

Lees hoe u de beste nieuwe ideeën in digitale technologie kunt ontdekken.

Contract