Nieuwe berichten

Blijf op de hoogte van wat we bespreken en delen op social media.

Deel met uw netwerk

Leg contact met onze digital executives

Lees wat er wordt besproken en gedeeld op social media.

Adam Warby
Chief Executive Officer

Twitter-Orange Follow me on Twitter

Adam works closely with the Avanade Board of Directors and his leadership team to realize our mission of making a genuine impact on our clients and their customers through solutions based on the Microsoft platform.

Adam joined Avanade at its inception in April, 2000, and as one of the founding members, was instrumental in building the company and shaping its culture. A senior leader, Adam has significant experience managing and growing Avanade’s business operations, having served as General Manager and Senior Vice President for the company’s North American and European operations during his tenure. As Executive Vice President, he has also led Avanade’s worldwide sales and marketing teams, and set the vision and direction for Avanade solutions.

A true global citizen, Adam has lived in both Europe and North America, and has frequently traveled the globe visiting Avanade clients and regional offices.

Adam came to Avanade from Microsoft, where he was General Manager of the Midwest District, responsible for sales and support of Microsoft software throughout Illinois, Indiana, and Wisconsin. Prior to this position, he was General Manager of Microsoft's Enterprise Services, responsible for implementing the strategy and plans for Microsoft's direct and partner services organizations focused on enterprise customers.

Adam is a member of the Heidrick & Struggles board of directors, where he is helping to bring insights into new and emerging technologies. Adam holds a B.S. in Mechanical Engineering from Imperial College, London.

Ashish Kumar
Chief Growth Officer

Twitter-Orange Follow me on Twitter

Chief Growth Officer Ashish Kumar is responsible for driving strategic and operational initiatives to accelerate Avanade’s growth. As part of that portfolio, he oversees the global departments for sales, alliances, innovation, industry and strategy.

From 2008 to 2013, Ashish was President, Europe, Africa and Latin America. He joined Avanade at its inception as Chief Technology Officer and served in this role from 2000 to 2008. During his tenure, he established Avanade’s global delivery capability in India and the Philippines.

Prior to Avanade, Ashish was general manager of Microsoft’s Industry Solutions Group, a consulting unit that delivered the first generation of Microsoft-based enterprise-scale solutions across vertical markets. Ashish started his career in database product engineering at Digital Equipment Corporation.

A recognized leader in IT, Ashish has been named one of the 25 Most Influential CTOs by InfoWorld magazine and one of ComputerWorld magazine’s Top 100 IT Professionals.

Ashish holds a Bachelor's degree in computer science from Imperial College, University of London, and a master's degree in computer science from the University of Florida.

Stella Goulet
Chief Marketing Officer

Twitter-Orange Volg mij op Twitter

Als CMO bepaalt Stella Goulet Avanade’s marketingstrategie en leidt ze het bekroonde internationale marketingteam. Ze heeft de verantwoordelijkheid over het imago en de marktontwikkeling van het bedrijf in een periode van grote groei en wezenlijke veranderingen in de IT-branche, omdat bedrijven steeds meer overstappen op digitale technologie. Ze is Avanade’s eerste CMO en lid van het wereldwijde managementteam.

Tijdens haar loopbaan heeft Stella zich met alle marketingaspecten van een B2B-servicesbedrijf beziggehouden: presentatie en promotie van oplossingen, field marketing, ontwikkeling van content & thought leadership, branding, reclame, digitale marketing, relaties met media en analisten, en marketing voor grote acquisities.

Ze is lid van de CMO Group van Forrester en heeft zitting gehad in de adviesraad van de Information Technology Services Marketing Association (ITSMA). Stella spreekt en schrijft over allerlei marketinggerelateerde onderwerpen om winstgevende bedrijven te helpen bij het realiseren van groei in de digitale wereld. Daartoe behoren onder meer de ervaring van de klant, de CMO-CIO-relatie, digitale marketing, agile marketing en de rol die kunstmatige intelligentie binnen marketing speelt.

Als grote voorstander van diversiteit in de IT-branche is ze sponsor van Avanade’s Prism Employee Resource Group (gericht op lgbt en inclusiviteit) en is ze betrokken bij activiteiten om meisjes en jonge vrouwen aan te moedigen een exacte studie zoals natuurkunde, techniek of wiskunde te kiezen.

Stella heeft een MBA in Finance & International Business behaald aan de Leonard N. Stern School of Business van de New York University, en ook een BA aan de University of North Carolina in Chapel Hill, waar ze met een Morehead-Cain-beurs heeft gestudeerd.

Raghavan Iyer
Global Delivery Network Lead

Twitter-Orange Follow me on Twitter

Raghavan Iyer heeft meer dan 22 jaar ervaring in de IT-sector en heeft leidinggevende posities bekleed bij bedrijven zoals Honeywell, Syntel en Accenture voordat hij in 2010 bij Avanade kwam.

Raghavan staat momenteel aan het hoofd van Avanade's Global Delivery Network, waar hij leidinggeeft aan 20.000 professionals over de hele wereld.

Tijdens zijn loopbaan bij Accenture speelde Raghavan een cruciale rol bij het opzetten en realiseren van de outsourcingactiviteiten van Accenture in India. Ook toonde hij zich van grote waarde bij het ontplooien van de Life Sciences-divisie onder de bedrijfsafdeling Products en vervolgens bij de outsourcingactiviteiten voor de bedrijfsafdelingen Products & Health en Public Service. Hij is uiterst procesgericht en deskundig op het gebied van Program Management, implementatie, uitrol, ondersteuning en beheer van grote portfolio's, zowel bij onshore- als offshoreactiviteiten.

Raghavan is aan de universiteit van Mumbai afgestudeerd in informatica en beschikt over aanvullende certificeringen, waaronder Project Management Professional, Six Sigma Greenbelt en Design For Six Sigma.

Perscontacten

Noord-Amerika

Suma Boby
suma.boby@avanade.com

Tom Barton
tom.barton@avanade.com

Groeimarkten

Naomi Jackson
apacpress@avanade.com

Volgende stappen

Lees hoe u de beste nieuwe ideeën in digitale technologie kunt ontdekken.

Contract