Nieuwe berichten

Blijf op de hoogte van wat we bespreken en delen op social media.

Deel met uw netwerk

Leg contact met onze digital executives

Lees wat er wordt besproken en gedeeld op social media.

Adam Warby
Chief Executive Officer

Twitter-Orange Volg mij op Twitter

Als CEO werkt Adam nauw samen met de raad van bestuur en de directie van Avanade om de doelstelling van het bedrijf te realiseren: onze klanten helpen de inkomsten te vergroten, hun kosten te verlagen en te herinvesteren in vernieuwing met beproefde oplossingen op basis van Microsoft-technologieën.

Voorafgaand aan zijn functie als CEO was Adam werkzaam als Executive VP, waarbij hij verantwoordelijk was voor de wereldwijde verkoop- en marketingstrategie en initiatieven van Avanade, en daarnaast was hij General Manager van de Europese tak van Avanade. Adam was ook werkzaam als Senior Vice President van Avanade voor Amerika en leidde hij Avanade in Noord-Amerika.

Ashish Kumar
Chief Growth Officer and Digital Lead

Twitter-Orange Volg mij op Twitter

​Als Chief Growth Officer is Ashish Kumar verantwoordelijk voor strategische en operationele initiatieven om de groei van Avanade te versnellen. Hij is bovendien verantwoordelijk voor Avanade's digitale diensten. Ashish houdt toezicht over de wereldwijde sales-, alliance-, innovatie-, industry- en strategieafdelingen.

Van 2008 tot 2013 was Ashish President voor Europa, Afrika en Latijns-Amerika. Hij kwam na de oprichting bij Avanade werken als Chief Technology Officer (CTO), een functie die hij van 2000 tot 2008 uitvoerde. Tijdens deze periode heeft hij het wereldwijde delivery  model van Avanade in India en de Filippijnen opgezet.

Vóór Avanade was Ashish general manager van de Industry Solutions Group van Microsoft, een consultancy-eenheid die de eerste generatie van op Microsoft gebaseerde oplossingen voor grote ondernemingen in verticale markten leverde. Ashish begon zijn carrière op het gebied van database-producttechnologie bij Digital Equipment Corporation.

Ashish is een erkend IT-leider en wordt door het tijdschrift InfoWorld gezien als een van de 25 meest invloedrijke CTO's. Hij staat ook in de top 100 van IT-professionals van het tijdschrift Computer World.

Ashish behaalde een Bachelor in computerwetenschappen aan het Imperial College van de universiteit van Londen, en een Master in computerwetenschappen aan de universiteit van Florida.

Stella Goulet
Chief Marketing Officer

Twitter-Orange Volg mij op Twitter

Als CMO bepaalt Stella Goulet Avanade’s marketingstrategie en leidt ze het bekroonde internationale marketingteam. Ze heeft de verantwoordelijkheid over het imago en de marktontwikkeling van het bedrijf in een periode van grote groei en wezenlijke veranderingen in de IT-branche, omdat bedrijven steeds meer overstappen op digitale technologie. Ze is Avanade’s eerste CMO en lid van het wereldwijde managementteam.

Tijdens haar loopbaan heeft Stella zich met alle marketingaspecten van een B2B-servicesbedrijf beziggehouden: presentatie en promotie van oplossingen, field marketing, ontwikkeling van content & thought leadership, branding, reclame, digitale marketing, relaties met media en analisten, en marketing voor grote acquisities.

Ze is lid van de CMO Group van Forrester en heeft zitting gehad in de adviesraad van de Information Technology Services Marketing Association (ITSMA). Stella spreekt en schrijft over allerlei marketinggerelateerde onderwerpen om winstgevende bedrijven te helpen bij het realiseren van groei in de digitale wereld. Daartoe behoren onder meer de ervaring van de klant, de CMO-CIO-relatie, digitale marketing, agile marketing en de rol die kunstmatige intelligentie binnen marketing speelt.

Als grote voorstander van diversiteit in de IT-branche is ze sponsor van Avanade’s Prism Employee Resource Group (gericht op lgbt en inclusiviteit) en is ze betrokken bij activiteiten om meisjes en jonge vrouwen aan te moedigen een exacte studie zoals natuurkunde, techniek of wiskunde te kiezen.

Stella heeft een MBA in Finance & International Business behaald aan de Leonard N. Stern School of Business van de New York University, en ook een BA aan de University of North Carolina in Chapel Hill, waar ze met een Morehead-Cain-beurs heeft gestudeerd.

Tyson Hartman
Executive, Innovation & Offerings Services

Twitter-Orange Volg mij op Twitter

Tyson Hartman staat aan het hoofd van Avanade's Innovation & Offerings Services. Hij is verantwoordelijk voor managed services voor de cloud, productmanagement en engineering, partnermanagement en de introductie van opkomende praktijken en technologieën, bijvoorbeeld op het gebied van beveiliging en kunstmatige intelligentie.

Tyson werkt bij Avanade sinds de oprichting in juni 2000 en had eerder de leiding over de Platform, Software & Services-groep en daarvoor de Global Service Lines-organisatie van Avanade. Tyson is ook Chief Technology Officer geweest aan de vooravond van de cloud- en digitale revolutie en heeft hij gediend als Global Customer Executive van Avanade voor Microsoft. Daarvoor was Tyson werkzaam voor Accenture, waar hij zich richtte op e-commerce en grootschalige online transactiesystemen in de hightech-, ICT- en consumentenproductenbranche.

Tyson heeft een bachelor in informatica behaald aan de universiteit van Zuid-Californië.

Raghavan Iyer
Global Delivery Network Lead

Twitter-Orange Follow me on Twitter

Raghavan Iyer heeft meer dan 22 jaar ervaring in de IT-sector en heeft leidinggevende posities bekleed bij bedrijven zoals Honeywell, Syntel en Accenture voordat hij in 2010 bij Avanade kwam.

Raghavan staat momenteel aan het hoofd van Avanade's Global Delivery Network, waar hij leidinggeeft aan 20.000 professionals over de hele wereld.

Tijdens zijn loopbaan bij Accenture speelde Raghavan een cruciale rol bij het opzetten en realiseren van de outsourcingactiviteiten van Accenture in India. Ook toonde hij zich van grote waarde bij het ontplooien van de Life Sciences-divisie onder de bedrijfsafdeling Products en vervolgens bij de outsourcingactiviteiten voor de bedrijfsafdelingen Products & Health en Public Service. Hij is uiterst procesgericht en deskundig op het gebied van Program Management, implementatie, uitrol, ondersteuning en beheer van grote portfolio's, zowel bij onshore- als offshoreactiviteiten.

Raghavan is aan de universiteit van Mumbai afgestudeerd in informatica en beschikt over aanvullende certificeringen, waaronder Project Management Professional, Six Sigma Greenbelt en Design For Six Sigma.

Perscontacten

Noord-Amerika

Suma Boby
suma.boby@avanade.com

Tom Barton
tom.barton@avanade.com

Groeimarkten

Naomi Jackson
apacpress@avanade.com

Volgende stappen

Lees hoe u de beste nieuwe ideeën in digitale technologie kunt ontdekken.

Contract