Nieuwe berichten

Blijf op de hoogte van wat we bespreken en delen op social media.

Deel met uw netwerk

Leg contact met onze digital executives

Lees wat er wordt besproken en gedeeld op social media.

Adam Warby
Emeritus CEO
Twitter-Orange Volg me op Twitter

Adam Warby was van 2008 tot 2019 CEO bij Avanade en is daarna benoemd tot emeritus CEO.

Adam was een van de oprichters van Avanade in 2000. In september 2008 werd hij als opvolger van Mitch Hill de tweede CEO van Avanade. Hij verlegde de focus van het bedrijf naar digitale technologieën en de cloud, en leidde de snelle groei van de direct business-activiteiten van het bedrijf. Onder zijn leiding werd de omzet van Avanade bijna verdriedubbeld, van 0,9 miljard dollar in het fiscale jaar 2008 tot 2,5 miljard dollar in het fiscale jaar 2018. Avanade heeft nu 36.000 werknemers en vormt samen met Accenture de grootste groep Microsoft-experts ter wereld.

Als echte wereldburger breidde Adam de geografische voetafdruk van het bedrijf uit met zeven landen, naar in totaal 26 landen over de hele wereld. Ook waren er zeven overnames om de groei van het bedrijf te stimuleren.

Adam hecht grote waarde aan respect en diversiteit. Ook speelde hij een belangrijke rol bij Avanade’s missie op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen waarbij digitale innovatie wordt ingezet om jongeren en hun community's meer mogelijkheden te bieden.

Hij is voorzitter van Junior Achievement Europe, voorzitter van de raad van bestuur van Heidrick & Struggles en lid van de raad van bestuur van SimCorp. Het meeste werk doet hij op een vliegveld. In zijn vrije tijd staat hij het liefst op de tennisbaan of de skipiste.

Stella Goulet
Chief Marketing Officer
Twitter-Orange Volg mij op Twitter

Als CMO bepaalt Stella Goulet Avanade’s marketingstrategie en leidt ze het bekroonde internationale marketingteam. Ze heeft de verantwoordelijkheid over het imago en de marktontwikkeling van het bedrijf in een periode van grote groei en wezenlijke veranderingen in de IT-branche, omdat bedrijven steeds meer overstappen op digitale technologie. Ze is Avanade’s eerste CMO en lid van het wereldwijde managementteam.

Tijdens haar loopbaan heeft Stella zich met alle marketingaspecten van een B2B-servicesbedrijf beziggehouden: presentatie en promotie van oplossingen, field marketing, ontwikkeling van content & thought leadership, branding, reclame, digitale marketing, relaties met media en analisten, en marketing voor grote acquisities.

Ze is lid van de CMO Group van Forrester en heeft zitting gehad in de adviesraad van de Information Technology Services Marketing Association (ITSMA). Stella spreekt en schrijft over allerlei marketinggerelateerde onderwerpen om winstgevende bedrijven te helpen bij het realiseren van groei in de digitale wereld. Daartoe behoren onder meer de ervaring van de klant, de CMO-CIO-relatie, digitale marketing, agile marketing en de rol die kunstmatige intelligentie binnen marketing speelt.

Als grote voorstander van diversiteit in de IT-branche is ze sponsor van Avanade’s Prism Employee Resource Group (gericht op lgbt en inclusiviteit) en is ze betrokken bij activiteiten om meisjes en jonge vrouwen aan te moedigen een exacte studie zoals natuurkunde, techniek of wiskunde te kiezen.

Stella heeft een MBA in Finance & International Business behaald aan de Leonard N. Stern School of Business van de New York University, en ook een BA aan de University of North Carolina in Chapel Hill, waar ze met een Morehead-Cain-beurs heeft gestudeerd.

Raghavan Iyer
Global Delivery Network Lead
Twitter-Orange Follow me on Twitter

Raghavan Iyer heeft meer dan 22 jaar ervaring in de IT-sector en heeft leidinggevende posities bekleed bij bedrijven zoals Honeywell, Syntel en Accenture voordat hij in 2010 bij Avanade kwam.

Raghavan staat momenteel aan het hoofd van Avanade's Global Delivery Network, waar hij leidinggeeft aan 25,000 professionals over de hele wereld.

Tijdens zijn loopbaan bij Accenture speelde Raghavan een cruciale rol bij het opzetten en realiseren van de outsourcingactiviteiten van Accenture in India. Ook toonde hij zich van grote waarde bij het ontplooien van de Life Sciences-divisie onder de bedrijfsafdeling Products en vervolgens bij de outsourcingactiviteiten voor de bedrijfsafdelingen Products & Health en Public Service. Hij is uiterst procesgericht en deskundig op het gebied van Program Management, implementatie, uitrol, ondersteuning en beheer van grote portfolio's, zowel bij onshore- als offshoreactiviteiten.

Raghavan is aan de universiteit van Mumbai afgestudeerd in informatica en beschikt over aanvullende certificeringen, waaronder Project Management Professional, Six Sigma Greenbelt en Design For Six Sigma.

Perscontacten

Noord-Amerika

NA-PR@avanade.com

Groeimarkten

GM-PR@avanade.com

Volgende stappen

Lees hoe u de beste nieuwe ideeën in digitale technologie kunt ontdekken.

Contract