Nieuwe berichten

Blijf op de hoogte van wat we bespreken en delen op social media.

Deel met uw netwerk

Leg contact met onze digital executives

Lees wat er wordt besproken en gedeeld op social media.

Adam Warby
Chief Executive Officer

Twitter-Orange Volg mij op Twitter

Als CEO werkt Adam nauw samen met de raad van bestuur en de directie van Avanade om de doelstelling van het bedrijf te realiseren: onze klanten helpen de inkomsten te vergroten, hun kosten te verlagen en te herinvesteren in vernieuwing met beproefde oplossingen op basis van Microsoft-technologieën.

Voorafgaand aan zijn functie als CEO was Adam werkzaam als Executive VP, waarbij hij verantwoordelijk was voor de wereldwijde verkoop- en marketingstrategie en initiatieven van Avanade, en daarnaast was hij General Manager van de Europese tak van Avanade. Adam was ook werkzaam als Senior Vice President van Avanade voor Amerika en leidde hij Avanade in Noord-Amerika.

Ashish Kumar
Chief Growth Officer and Digital Lead

Twitter-Orange Volg mij op Twitter

​Als Chief Growth Officer is Ashish Kumar verantwoordelijk voor strategische en operationele initiatieven om de groei van Avanade te versnellen. Hij is bovendien verantwoordelijk voor Avanade's digitale diensten. Ashish houdt toezicht over de wereldwijde sales-, alliance-, innovatie-, industry- en strategieafdelingen.

Van 2008 tot 2013 was Ashish President voor Europa, Afrika en Latijns-Amerika. Hij kwam na de oprichting bij Avanade werken als Chief Technology Officer (CTO), een functie die hij van 2000 tot 2008 uitvoerde. Tijdens deze periode heeft hij het wereldwijde delivery  model van Avanade in India en de Filippijnen opgezet.

Vóór Avanade was Ashish general manager van de Industry Solutions Group van Microsoft, een consultancy-eenheid die de eerste generatie van op Microsoft gebaseerde oplossingen voor grote ondernemingen in verticale markten leverde. Ashish begon zijn carrière op het gebied van database-producttechnologie bij Digital Equipment Corporation.

Ashish is een erkend IT-leider en wordt door het tijdschrift InfoWorld gezien als een van de 25 meest invloedrijke CTO's. Hij staat ook in de top 100 van IT-professionals van het tijdschrift Computer World.

Ashish behaalde een Bachelor in computerwetenschappen aan het Imperial College van de universiteit van Londen, en een Master in computerwetenschappen aan de universiteit van Florida.

Chris Miller
Chief Technology Information Officer

Twitter-Orange Volg mij op Twitter

Als Chief Information Officer van Avanade is Chris verantwoordelijk voor de leiding, het beheer en de implementatie van de technologie voor werknemers in meer dan 20 landen. Chris ziet IT als bindende factor voor Avanade's creatieve denkers, technische experts en innovatieve technologieën. Deze combinatie van mensen, tools en ideeën zorgt ervoor dat het bedrijf klanten in elke grote bedrijfstak grootschalige oplossingen kan leveren.

Chris is een integere adviseur zowel binnen als buiten het bedrijf.  Chris en zijn team werken nauw samen met Microsoft om de rol van Avanade als een bedrijf dat vanaf het begin bedrijfstechnologieën van Microsoft implementeert, te behouden.  Om klanten te helpen hun activiteiten te optimaliseren, deelt hij regelmatig zijn eigen ervaringen en zijn inzicht in implementaties met hen.

Chris is bij Avanade aan de slag gegaan na een periode van 16 jaar bij Accenture. Hier is hij senior director geweest voor het Collaboration 2.0-programma van Accenture.  In deze functie heeft hij toezicht gehouden op een meerjarig initiatief om 180.000 werknemers wereldwijd kennis te laten maken met geavanceerde samenwerkingsmogelijkheden.  Eerdere ervaring van Chris omvat diverse technologische en adviserende functies bij Accenture, gericht op het rendabel maken van Microsoft-technologieën op bedrijfsschaal.  Chris was werkzaam als technisch architect bij de Products Operating Group van Accenture en had de leiding over grote oplossingsgerichte projecten voor wereldwijde retail en farmaceutische klanten.

Stella Goulet
Chief Marketing Officer

Twitter-Orange Volg mij op Twitter

Als Chief Marketing Officer leidt Stella Goulet Avanade's wereldwijde marketingorganisatie in een periode van grote groei en wezenlijke verandering in de IT-branche.

Stella kwam naar Avanade vanuit Capgemini, waar ze als Corporate Vice President aan het hoofd stond van de wereldwijde marketingorganisatie. Goulet is een voormalig lid van de CMO and Marketing Leadership Group van Forrester en de Raad van advies van de Information Technology Services Marketing Association (ITSMA). Zij pleit sterk voor het veranderen van de manier waarop marketingteams bijdragen aan sales en de reputatie van de company brand.

Stella heeft een MBA van de Leonard N. Stern School of Business aan de universiteit van New York en een BA van de universiteit van North Carolina in Chapel Hill.

Mick Slattery
President, Noord-Amerika

Twitter-Orange Volg mij op Twitter

Als President voor Noord-Amerika heeft Mick de leiding over de verkoop, levering en bedrijfsvoering van de grootste tak van Avanade. In nauwe samenwerking met het managementteam voor de Verenigde Staten en Canada zorgt Mick ervoor dat Avanade's klanten in Noord-Amerika kunnen rekenen op consistente, uitstekende resultaten.

Mick maakt al sinds de oprichting van het bedrijf in 2000 deel uit van het managementteam, in verschillende managementfuncties. In zijn meest recente functie had hij de leiding over de strategische investeringen en gezamenlijke ontwikkeling van hybride cloudoplossingen voor Avanade, Accenture en Microsoft. Daarvóór stuurde Mick de activiteiten aan voor oplossingen en managed services van Avanade, leidde hij de implementatie van de Global Service Lines-organisatie, hield hij toezicht op de Global Delivery-investeringen en stuurde hij de groei aan van het Global Delivery-netwerk.

Mick is een ervaren manager met meer dan 25 jaar consulting-ervaring. Hij kwam bij Avanade werken na tien jaar bij Andersen Consulting (Accenture), waar hij strategie- en technologie-adviseur was voor klanten in de Verenigde Staten, Europa en Azië, die hij bijstond bij het creëren van bedrijfskansen en -voordelen door de inzet van technologie. Hij studeerde cum laude af in de elektrotechniek aan de University of Notre Dame en behaalde een MBA in Management met onderscheiding aan de Kellogg School of Management van de Northwestern University.

Pamela Maynard
President, Europa

Twitter-Orange Volg mij op Twitter

Als President van Europa is Pamela Maynard verantwoordelijk voor de strategie en operations in 13 regio's. Pamela heeft meer dan 15 jaar ervaring in IT-consultancy, waarbij customer excellence altijd een belangrijke focus voor haar is geweest. Voordat ze de functie van EALA-President op zich nam, werkte ze als general manager van Avanade UK.

Pamela startte in 2008 bij Avanade UK als hoofd Enterprise Applications en Infrastructure Consultancy. In die functie was ze verantwoordelijk voor development, informatiemanagement, collaboration, infrastructure-consultancy, projectmanagement en outsourcing.

Pamela kwam naar Avanade vanuit Capgemini, waar zij voor klanten over de hele wereld werkte. Daarvoor hield zij zich bij Ernst & Young bezig met IT-strategy en Program Management, en werkte ze als consultant bij Oracle.

Tyson Hartman
Executive Vice President, Platforms, Services and Offerings

Twitter-Orange Follow me on Twitter

Tyson Hartman leidt de visie en ontwikkeling van het Avanade-aanbod over het gehele spectrum van bedrijfsinnovatie, met focus op digitale oplossingen, de cloud, technologie services en bedrijfsapplicaties. Op al deze gebieden ondersteunt Tyson ook de ontwikkeling van het 'as-a-service'-aanbod en managed services, als onderdeel van Avanade's platform groeistrategie. Daarnaast leidt Tyson het wereldwijde talent community programma van Avanade, dat de ontwikkeling van de 27.000 wereldwijde Avanade-professionals ondersteunt.

Tyson werkt bij Avanade sinds de oprichting in juni 2000 en had eerder de leiding over de Global Service Lines-organisatie van Avanade. Ook is hij Chief Technology Officer geweest aan de vooravond van de cloud- en digitale revolutie en was hij Global Customer Executive van Avanade voor Microsoft. Daarvoor werkte Tyson bij Accenture, waar hij zich richtte op e-commerce en grootschalige online transactiesystemen in de hightech-, ICT- en consumentenproductenbranche.

Tyson heeft een bachelor in informatica behaald aan de universiteit van Zuid-Californië.

Raghavan Iyer
Global Delivery Network Lead

Twitter-Orange Follow me on Twitter

Raghavan Iyer heeft meer dan 22 jaar ervaring in de IT-sector en heeft leidinggevende posities bekleed bij bedrijven zoals Honeywell, Syntel en Accenture voordat hij in 2010 bij Avanade kwam.

Raghavan staat momenteel aan het hoofd van Avanade's Global Delivery Network, waar hij leidinggeeft aan 20.000 professionals over de hele wereld.

Tijdens zijn loopbaan bij Accenture speelde Raghavan een cruciale rol bij het opzetten en realiseren van de outsourcingactiviteiten van Accenture in India. Ook toonde hij zich van grote waarde bij het ontplooien van de Life Sciences-divisie onder de bedrijfsafdeling Products en vervolgens bij de outsourcingactiviteiten voor de bedrijfsafdelingen Products & Health en Public Service. Hij is uiterst procesgericht en deskundig op het gebied van Program Management, implementatie, uitrol, ondersteuning en beheer van grote portfolio's, zowel bij onshore- als offshoreactiviteiten.

Raghavan is aan de universiteit van Mumbai afgestudeerd in informatica en beschikt over aanvullende certificeringen, waaronder Project Management Professional, Six Sigma Greenbelt en Design For Six Sigma.

Perscontacten

Noord-Amerika

Suma Boby
suma.boby@avanade.com

Katy Shrimpton
eupress@avanade.com

Groeimarkten

Naomi Jackson
apacpress@avanade.com

Volgende stappen

Lees hoe u de beste nieuwe ideeën in digitale technologie kunt ontdekken.

Contract